Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przegląd 40000 po gwarancji - czy warto w ASO?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przegląd 40000 po gwarancji - czy warto w ASO?

    Namo biadolenia? Od tego jest forum żeby pytać. Jak widać niektóre rzeczy trzeba walkowac więcej niż kilka stron. Jak by nie te ostatnie 2 strony to żył bym w przekonaniu że rs pali 8 litrów tak jak Tobie.

    z powrotem miałem 8,6 l/100km bo cisnąłem Magistralą Adriatycką do Senj a potem przez góry serpentynami aż gumy piszczały.

  • #2
    Przegląd 40000 po gwarancji - czy warto w ASO?

    Chłopaki sorki jeśli temat już był, ale grzebię po forum i znaleźć nie mogę.
    Doradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd prawie 40k jest rok produkcji 2010 silnik 1.4 TSI, czy jest sens jechać z tym do Aso czy zrobić go po prostu u mechanika? Co należy wymienić po 40k?

    Komentarz


    • #3
      A co za cykl serwisowania??

      Generalnie jest rok/15kkm, dwa lata 30kkm, wg. kompa nie dluzej nize 2lata/30kkm
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Dwa lata 30kkm. Ostatni przegląd był dwa lata temu przy 19kkm.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez dawidmarceloli
          Dwa lata 30kkm
          ja bym zmienił na 15 tys km max. jesli chodzi o pytanie czy aso czy inny warsztat to juz sam musisz podjąc decyzje. jesli zalezy ci na utrzymaniu gwarnacji na auto, wpisie do ksiązki to jedz do aso . aczkolwiek jak cos sie dzieje z autem to aso broni sie twardo i zwala wine na własciela ze źle użytkuje auto. jesli nie zalezy ci na gwarancji mozesz jechac do swojego warsztatu. bedzie napewno taniej i wcale nie musi byc gorzej, jak spec ogarniety to moze byc nawet lepiej.

          po 40000 tys km jak auto spokojnie uzywane nie na flocie to chyba prócz oleju filtrów i ogólnym sprawdzeniu to chyba nic specjalnego. podłączyć kompa i sprawdzić czy nie ma błędów. mysle ze w aso raczej nic ponad to nie zrobią, oprócz oleju i filtra. mozesz posłuchac czy rozrząd nie hałasuje.
          OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

          Auto Detailing: Dream Car Studio
          (znajdź również na fb)

          Komentarz


          • #6
            dawidmarceloli, w CAXA rób przeglądy max co 15k km :!:

            to są naprawdę czułe silniki...

            ja standardowo co 15k km od nowości

            - filtr powietrza
            - filtr kabinowy
            - filtr oleju
            - olej 504/507 5w30
            - korek spustowy miski olejowej

            przy 60k km
            - świece
            - filtr paliwa


            ja oczywiście robię w ASO (części zawsze swoje)

            a gwarancja na blachę się przydaje bo po 3 latach miałem wymienianą klapę bagażnika na nówkę sztukę z malowaniem

            btw
            może będziesz w okolicach Warszawy to podeślę Cię do swojego ASO
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz


            • #7
              LUKI, nie panikuj. Przy małych przebiegach komputer sam wyznacza termin na około 15 tys i mniej więcej półtora roku. Mi tak wypadają przeglądy i nie widzę problemu, kolega od poprzedniej wymiany oleju zrobił 21 tys.
              Przegląd w aso warto robić że względu na ewentualny problem z rozrządem, wtedy skoda coś od siebie dołoży. Olej kup sam, bo w aso bardzo przepłacisz.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez krzysn
                LUKI, nie panikuj.
                daleko mi do paniki...
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz


                • #9
                  LUKI, tak mi się napisało, często się udzielasz w wątkach o caxa ;-)

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez krzysn
                    Przy małych przebiegach komputer sam wyznacza termin na około 15 tys i mniej więcej półtora roku
                    Przy jakim ustawieniu przeglądów QG1 czy QG2 tak się dzieje :?:
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz


                    • #11
                      endryu, QG1

                      Komentarz


                      • #12
                        [quote="LUKI"]dawidmarceloli, w CAXA rób przeglądy max co 15k km :!:


                        - korek spustowy miski olejowej
                        O co chodzi z korkiem spustowym oleju

                        Komentarz


                        • #13
                          ROBERT.C, wymienic, ponoc lubi z niego cieknąć
                          OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                          Auto Detailing: Dream Car Studio
                          (znajdź również na fb)

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez witachu
                            ROBERT.C, wymienic, ponoc lubi z niego cieknąć
                            a nie wystarczy zmienić podkładki miedzianej pod korkiem???

                            [ Dodano: Pią 14 Lut, 14 23:12 ]
                            czy CAXA ma go z gilmosiondzu robionego i nie wytrzymuje?
                            Pozdrawiam, Robreg.
                            ----
                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                            Komentarz


                            • #15
                              Podkladka nie spada, ona jest spreparowana ze sruba. Zawsze mozna ta ori podkladke zostawic, ktora nie jest miedziana, a dolozyc druga miedziana i ta wymieniac.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                W sumie to po co to wymieniac. I tak nie bedzi ecieklo i tak. A tam nie ma cisnien rzędu 20 atmosfer by tam jeszcze pakułów nakladac.
                                G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez ROBERT.C
                                  - korek spustowy miski olejowej
                                  O co chodzi z korkiem spustowym oleju
                                  Niekoniecznie trzeba go wymieniać. Aby nie ciekło można zastosować taśmę teflonową na gwint.
                                  Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                  http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                  Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    dla 5pln taka dyskusja...
                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez LUKI
                                      dla 5pln taka dyskusja...
                                      tez tak sadze. kolega zadał pytanie co zrobic przy przegladzie. przeciez moze zrobic to co uzna za stosowne, a akurat ta sruba jest najtańsza w tym wszystkim. prosił o sugestie to je otrzymał. kazdy moze sie wypowiedziec.
                                      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                      Auto Detailing: Dream Car Studio
                                      (znajdź również na fb)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        witachu, :
                                        Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                        http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                        Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          ja placilem 8 zl jak dobrz epamietm w aso seata. ALe bralem ten nowy korek tylko ze wzgledy takiego by byl lepszy gwint bo poprzednik deczko przekrecil gwint w misce.

                                          Mam juz dorobiony taki korek wlasnej konstrukcji. JEs tot sruba rozwiercona w srodku i wkrecona w nia kolejna srubka stanowiaca koek spustowy. Ta glowna srube wkrece w miske na stale na klej do gwintów tak z ebediz ejuz tam na stale. Spuszczenie oliwy bedzie poprostu na nieco mneijszej srednicy otworu i tyle. Szkoda sie bawic w wymiane miski czy tam jakiesprzegwintowywania na iny wymiar za 150 zl jak mozna tak sprawe zalatwic za 10 zl.
                                          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Jeśli robisz przeglądy wg wskazań komputera średnio co 2lata i dobrze się z tym czujesz, zrób przegląd w ASO. Wyniesie Cię to ca 800zł z ich materiałami, więc koszt do przeżycia, a będziesz miał podkładkę w ASO na wypadek jakichkolwiek problemów w przeciągu następnych 20tys km.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ja bym zrobił podstawowy przegląd olejowy z filtrami w ASO - żeby mieć pełną historie i dokumentacje do auta - to pomaga w sprzedaży. Natomiast wszystkie dodatkowe czynności (choć przy tym przebiegu to tylko serwis klimy i ewentualnie klocki hamulcowe) zrobił bym w nieautoryzowanym zaufanym serwisie
                                              Nissan Sunny N14-> Nissan Almera N15-> Skoda Octavia II
                                              Dołączyła do rodziny Skoda Octavia II FL Kombi

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X